Halaman

Rabu, 9 November 2011

i need some guidance

assalamualaikum w.b.t

hmm..
2-3 hari ni mood aku tak baek
nak senyum pon susah
maybe sebab dlm PMS mode kot
ataupun stress ngan tempat keje
hampeh..

aku rase aku dah sangat berhati-hati dah
ataupun betul ke aku ni memang cuai?
aku bukan tak pernah handle duit
kadang-kadang sampai 20-30 ribu sehari
skang ni pulak banyak masalah
ntah..

rase cam nak give up
but it's really not me at all

ya Allah
aku mohon kepada-Mu
andai masalah ini datang dari diri ku sendiri
kau tunjukkanlah akan kesilapanku itu
dan berikanlah aku kesempatan untuk memperbaiki diriku
andai kesilapan ini datang kerana aniaya orang lain
ampunilah dosa-dosanya
dan bukakanlah pintu rahmat-Mu untuknya
hanya Engkau yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
amin...

*pinjam kat pakcik google*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...