Halaman

Rabu, 23 November 2011

pakwe baru aku setelah aku putus dengan bruno mars

assalamualaikum w.b.t

aku start tengok cite pasta sejak kuar kat TV2
tapi aku tengok kat
3 hari selesai 20 episod
perghh!!tak tido malam pasta punye pasal

hahaha
tetibe aku jatuh cinta ngan head chef die

*pinjam kat uncle google*


sweet gile!!!
suke tengok die senyum n gelak
petang semalam before gi keje
aku cakap kat angah n dihah

"along suke laa kat chef cite pasta tu.."
"ala..die tau ke along suke die?"

"ehh..tak tau ke die tipon along semalam..kitorang salu mesej laaa.."

hahahahh
diorang gelak guling-guling
ternyata akak diorang ni perasan tahap satria baja hitam

padahal selama ni aku tak penah suke ngan laki
yang fair @ kulit cerah
sebab hitam itu maskulin!
eceh..

tak kire-tak kire
chef tu gak yang paling sweet
jangan amek!
aku punye..
hehehehe..

p/s :: suddenly korean drama reminds me of a friend who hates korean style so much
miss u much ;(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...