Halaman

Jumaat, 18 November 2011

congrats sis!

assalamualaikum w.b.t

hye and oii
hehehe
sangat tak sopan pompuan ni

this entry dedicated to my beloved sis
nur raudhah wadhihah

actually cite ni dah basi
tapi sebelum ianya menjadi berketul-ketul
elok aku post jek
semalam aku bangun lewat
bukan semalam jek
dah sebulan lebih aku mengamalkan rutin ni

tetibe adik aku naek sambil bawak
result PSRA die naek bilik aku
aku yang still terkebil-kebil peluk selimut pon amek sijil die
result :: jayyid jiddan
hehehe
samelaa ngan aku
cume aku menang sket jek
by the way, result aku tu sejarah 14 tahun lepas

and the same goes today
sebab ari ni UPSR pulak kuar
aku yang baru bangun tido
tanpa cuci muka
terus turun bawah ngan muke kewl sambil bukak peti ais

tetibe die tanye kat aku
" along, tau tak kite dapat bape?"

"tau..sampai kat atas dengar suara"-- suara adik aku tu halilintar pon kalah, hanya orang yang tak mengenal erti jek tak dengar

"ala..tapi tak pat 5A cam along"

hampeh, punye budak..tu kan dah berzaman dulu..soklan bukan same pon.

anyway, congrats sebab maths A -- kalau tak ayah mesti bebel until the next life!

walaupon lu tak tau darab tu ape, tapi multiple lu tau
cengkenek punye adik.

my advise :: rajin-rajin bace buku cite -- sebab anda orang melayu tapi cakap melayu berterabur!



sekian, TQ ~.~



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...