Halaman

Isnin, 31 Oktober 2011

skrip drama laa konon!

assalamualaikum w.b.t

hmm..lame dah aku tak update belog ni
sambil dengar lagu kerinduan sheila majid

tetibe rase nak nanges
teringat kat ex-hubby and my beloved princess

ex :: saye masih sayangkan awak
me :: tapi..saya tak mampu bagi awak ruang yang sama
ex :: maafkan saya, saya tak pernah berniat nak lukakan awak
me :: memang saya masih harapkan saat-saat seperti ini tapi sekarang bukan waktu yang tepat
ex :: sayang saya untuk awak masih sama seperti dulu..

dulu
awak tinggalkan saya tanpa sepatah kata
awak tak tahu cemane keadaan saye
saye cube untuk bangun
walaupun saye seolah-olah kehilangan semuanya

pernah ke awak amik tau tentang saye?
tahu ke awak betapa saye terluka?
awaklah penyebab kenapa saya tak pernah serius dengan lelaki
awaklah yang membuatkan sume perasaan cinta saya padam
awk tak pernah tau cemane dalam luka yang awak toreh dalam hidup saya
tapi saya relakan semua
sebab saya tau awak akan bahagia

sekarang
senang-senang awak datang lagi
awak gune mak awak, keluarga awak termasuk anak kita
untuk rebut hati saya balek
adakah saye ni sangat hina di mata awak?
atau awak rase saye ni truk sangat?

bagilah saya peluang untuk bahagia
dua kali awak hancurkan hati saya
awak pisahkan saya dengan anak saya
kemudian awak tinggalkan saya untuk perempuan lain
cukuplah wak..
mungkin jodoh kita cuma sampai di situ

saya tak menyesal menyayangi awak
saya cuma kesal awak terlambat kali ni
saya tak menyesal lahirkan zuriat awak
tapi saya kesal sebab awak tak bagi saya peluang untuk membesarkan dia dalam pelukan saya

awak,,
pergilah dengan dia
kebahagiaan ada di mana-mana
terpulang pada kita
antara kita mahu ataupun tidak
selamat tinggal.

hohoho
ttibe aku rase nak nanges pulak
ape punye dialog laa babe..
boleh tak wat skrip??
heheheh

daa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...