Halaman

Sabtu, 1 Oktober 2011

~menangislah saat merasa ingin menangis~

assalamualaikum w.b.t

malam ni susah btol mate aku nak lelap
rase cam stress sangat
macam-macam beban kat dalam pale otak ni
@ kusut laa ni kire

kadang-kadang ade satu-satu time
kite akan rase down gile-gile babas
sampai nak pikir pon stucked jek rase
cam dah takleh function jek otak
kadang-kadang rase cam nak jerit kuat-kuat
takpun rase nak hentak jek pale ni kat dinding

memang tak smue yang kite nak kite boleh buat @ dapat 
kadang-kadang ape yang kite tak suke
itulaa yang terbaik untuk kite
tapi skang aku pon dah tak leh nak pikir ape

penah tak korang rase
bile hati tu sebak sangat
hiba semacam
rase cam nak nanges
tapi takleh nak lepas

saranan aku n dari pihak penaja
lebih baik korang nanges jekla
cam aku
lau dah tak boleh tahan
aku nanges jek
walaupun aku tau aku ni bukan budak kecik lagi

sekurang-kurangnye
kite boleh rase separuh beban
cam terbang n menghilang

last but not least,
tak kesahla sape pon korang
laki ke pempuan ke
lau rase nak nanges, nanges jek
manusia sume ade perasaan
bagi aku perasaan itu adalah rahmat n nikmat
so,marilah kite menghargai perasaan kite ni

walaupun aku tau aku merepek
tapi ameklaa sket moral of the story nye eh?

sekian,daa ~,~
*pempuan gedik yang merasa gemuk sejenak*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...