Halaman

Khamis, 27 Oktober 2011

pilih cupcake pon susah apelagi nak pilih laki..adoi!

assalamualaikum w.b.t

first of all
happy deepavali to all my hindu's friend
especially NESH,PRIYA,RUBY n NIROSHAN
you guys rock babe!

tadi keje kene pakai baju raya
n i'm the one who wears punjabi suit
aku dah pakai selekeh2 dah
tapi orang suke ckap aku len

lau enchek papa tau nih
mesti kene bebel sebab pakai chantek2 gi keje

di malam yang hening ini
aku pon tak tau nape aku nak bebel topik ni

kat sini ade satu situation
kalau lah korang diberikan pilihan

A :: kaya,berharta, baik, hormat orang tua, lebih tua tapi tak solat

B :: ex-bf, duda (dlu die tinggalkan ko sbb die nak kawen ),dah jadi baik

C :: baik, lebih muda, innocent, tak tinggal solat, matured cume tak berharta laa cam yang di atas 

kalau aku
aku pon tak tau..
-_-
buntu + buntut kot??


sekian TQ..daa ~.~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...