Halaman

Sabtu, 8 Oktober 2011

~termalu sejenak..-_- ~

assalamualaikum w.b.t

hi all..
sebeno blek keje lame dah
kol 1 lebih td
ngantuk gile dah
tapi really wish to share this

when :: around 1145pm
where :: workplace

sedang aku menolak troli kosong
i saw a little cute boy tengah bukak fridge
yang memang tempat letak die belakang kaunter tu

then
die senyam senyum tengok aku
aku pon senyum balek

little boy :: akak, die ni cakap ape?
( sambil tangan die tunjuk kat tin coke )
aku :: ni coke
( dengan kondifennyer )
little boy :: yeke?bukan die ni cakap ape?
( skang ni die tunjuk kat tulisan 100 plus punye iklan )
aku :: ni ke?tulisan ni?
( kerut dahi aku kalah mumia firaun aku rase )
little boy :: bukan..ni bende ni cakap ape..
aku :: (sambil garu-garu pipi yg chubby aku pon gelak)
owh..bunyi ni ke?hahahahah
little boy :: ha'ah..
aku :: owh..bunyi ni memang bunyi die, akak pon tak tau nape ade bunyi ni.
( sebab fridge tu cam ade bunyi something yg cm menyedut )
little boy :: saye ingat die cakap dengan saye..
cam marah jek..sebab tu saye tanye akak die cakap ape.
aku :: takde apelah..memang bunyi die jek..

hahahahahhaaha
aku rase cam nak pecah perut lah weh..
selalu aku yg kenekan orang
tapi ni budak kecik kenekan aku balek
hampeh!!!
sekian,daa..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...