Halaman

Rabu, 28 September 2011

~cita-cita baru saya~.~

assalamualaikum w.b.t

mode :: br bgn tdo n tgh melantak nestum

jam dh kol 1.20 am
patutny ni time aku br balek keje
tp disebabkn bas dr seremban lmbt gile
jd aku terpakse mengambil cuti yg diapprove oleh diri sendiri
haish..begitulah adanya

ari ni ttbe aku dpt ilham
rase cm nk tmbh cite-cite baru
kaunselor tak bertauliah
baru aku prasan
banyak member2 aku lau tgh ade problem
mesti carik aku
tak kire personal ke tak

aku tak rase aku boleh tlg selesaikn masalah
sebab kadang2 aku pon stucked ngn problemo aku sendiri
tp Alhamdulillah
sekurang2nya aku merasa lapang
sebab dapat tolong diorang release sket stress diorang

terima kasih Ya Allah kerana masih memberi kesempatan
untuk hamba-Mu ini berbakti di bumi-Mu.
*wajar ke muke camni nak jd kaunselor??hahaha..kensel..

sekian,daa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...