Halaman

Sabtu, 17 September 2011

~ kawen & kerisauan orang laen terhadap aku ~

assalamualaikum w.b.t

actually aku takde intention pon nak post pape mlm ni
tapi takleh tido plak
tah ape cerebellum aku wat mlm-mlm ni
takpun tak cukup hormon melatonin nak wat ngantok
ntah,, aku pon tak tau ape aku merepek meraban ni..

agaknye sbb aku mmg tak boleh berehat sehari kat umah
badan aku ni dah set untuk keje jek 24 jam
sbb tu tak ngam jek bile kne dok umah sehari cmni

semalam balek lmbt sbb tesco tutup kol1
bdk2 n akak2 kat situ
sebok2 wat forum perdana
tanye bile aku nak kawen.
adoiyai..
senak perut aku dengar..

diorang ckp
bdk2 yg lg mude dr aku
especially malay
da ramai da kawen
siap dah ade 2-3 anak

aku gelak2 jek
siap ade yg nak tolong carikkan aku bfren!!!
aduh mak aii..
ingat aku ni desperado tahap cipan beranak operate?
kuikuikui..
diorg ni mmg lawak laa..

bkn aku tak nak
tapi nak carik yg paling tepat, benar n munasabah
tu susah
orang laki skang bkn takleh pakai
tapi sbb diorang bkn baju atau kasut so mmg takleh pakai
kan?kan?kan?

kerisauan diorang ni mmg berasas jgk
sbb
lau aku kawen lmbt
nak beranak nanti risiko tinggi
pastu takut tak sempat ape
dah berkedut
laki pon carik laen

tapi ape pon
aku blm nak ready lagi
sbb phase berkawen ni bg aku
berat
aku cume nak jadi isteri yang baek
untuk bakal suami aku
tapi aku tak tau aku mampu ke tak

for those yang aku dah terpaksa tolak
aku mintak maap eh?
bkn senang nak kawen
banyak bnde nak kene pikir
korang ingat senang ke?
dwet
tanggungjawab
mase
nak urus keluarga lagi
mak aii..
blom mampu aku

so jgn risau2 lagi pasal aku eh?

anyway,
thanks for caring..
♥ korang sume ~.~

p/s :: untuk kawan2 yg dah kawen, baru kawen & bakal berkawen-- happy to all of you.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...