Halaman

Khamis, 26 Mei 2011

~ rindu siot !!~

assalamualaikum w.b.t

hmm..susahnye aku nak senyum ari ni
aku pakse2 diri aku untuk wat cite lawak bangang kat kedai
sbb sengaje nak gelak ketawe
biar sume keresahan hati ni hilang
actually tak hilang pon
at least dapat selindung dari diorang

td ade satu couple
bawak anak die masuk kedai
anak die meraung-raung cam kene histeria
pastu aku pon ckp cmni
"alolo..cayank nape nanges ni?"
dgn slank yang aku slalu wat kat faqihah
hahaha..
aku yg gelak sendiri
anak sesape pon aku taram
asal aku hepi..

aleh aleh budak tu diam
die pandang jek muke aku
"alolo..tomey..tomey.."
siap die bye lagi kat aku..
so sweet~~( okeh aku mmg prasan di sini)
rindu plak kat bebudak kt umah tu tetibe~~

cam siot!!!
~.~
trus rindu kt little girl

DAMN!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...