Halaman

Rabu, 25 Mei 2011

~rase cam kembali ke masa lalu~

assalamualaikum w.b.t

actually aku tau seksangat bukan ade sape pon yg nak bace entry aku ni..
tp as a journal of mine
sukati aku la kn nk tulih ape..
heheheh

stlh sekian lame
akhirnya aku mnjejakkn kaki lg ke tmpat itu
haa..
mst sume dok pikir bukan2
padahal aku g bank jek pon.

almost everyday aku akan terjumpe die kat sane
1st time aku nampak die
aku ingat die chinese
sbb bile aku tengok die 
die akn wat muke cm segan2
ahaks~.~
aku mst akn senyum sorang2 pastu

bkn ape
aku cam shock sgt2
sbb
die sgt2 mengingatkan aku kt seseorang
cara dia, gaya dia, rambut die, 
smp care die tgur aku pon same

ari ni
ati aku akhirnya tersenyum untuk sjenak
aku xbrharap boleh jumpa die
even aku sempat say hye jek kt die
mmg number giliran tu sgt mencemburui aku
ecehh~apela ko mal. 

die kate
"selalu org laen yg dtg..ari ni bru nampak"

hahahah...
ceit~.~nmpak sangat selalu die perasan aku yg datang
aduhai..
tinggal bape ari jek lg aku kt sane..
pasni musti cam mustahil untuk aku jmpe ngan die lagi
dan aku sangat2 merasekan cam kembali ke mase lalu



p/s :: dia adalah masa lalu aku..nnt ade time aku cite sape die.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...