Halaman

Jumaat, 27 Mei 2011

~ hidup = bas rapid~

assalamualaikum w.b.t

tadi aku naek U40
macam biase
tp ari ni aku naek bas lame.

ttbe aku tersenyum sengsorang
~.~

aku rase hidup aku same cam naek bas rapid
dulu aku selalu naek bas ni
bas lame
wlupun kadang2 seriau
tp aku naek jugak
lame2 aku pon terbiase
tapi sejak ade bas baru
asek bas baru jek yg datang
dah takde lagi bas lame
wlupun mule2 bas baru tu
buat aku fed-up and headache
tp sgt sgt sgt comfortable & aku tak rase takot pon
bile tetibe ari ni naek bas lame
perasaan die same cam 1st time naek dulu
at last aku turun sebelum sampai maluri
tak pasal aku kene tnggu 45 menit bas belakang.

camtu jugaklah kehidupan aku
dulu
walaupun aku takut tapi aku terpaksa teruskan jugak
walaupun aku tak nak
sebab aku takde pilihan laen
tetibe sampai satu time
semua tu menghilang
akhirnya terpaksa menerima sebuah kehidupan baru

 tapi setelah aku berjaya keluar dari kepompong itu
setelah aku mampu menerima sebuah kehidupan baru
tibe tibe
aku merase aku perlu kembali ke kehidupan lalu
aku ingat aku mampu bertahan
tapi rupenye tak

walaupun kehidupan baru ni
cume menjanjikan kebahagiaan yang sementara dengan ruang yang cukup terhad
aku akan terus menunggu
aku akan teruskan sume ni
tak perlu melihat lagi ke belakang
tak perlu lagi patah balek.

* pinjam kat pakcik google *

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...