Halaman

Isnin, 9 Mei 2011

~ari ke-200~.~

assalamualaikum w.b.t

td aku dh puas melpaskn kmarahan,,,epp..salah..ketidakpuashatian..(skema gile ayat ko mal?) aku yg terbuku2 kt dade ni.
skang aku nk wat entry untk mr chenta..

hehehe..td before aku g kolej..aku dh kol die tp still off lg..gaknye letih sgt br balek dr melake smlm trus trjelepok tdo..xsempat kot nk charge tpon..

sbnrny aku nk gtau yg ari ni ari ke-200..rini br btol2 200 dh xwat lawak bangang cm ritu..
tp aku dh batalkn jek niat aku..sbb takut kang die kate
pegi mampus jela ngan hari tu..(gulp)..
takut kn??aku takut..lau korang xtakot aku xde hal..

ingt nk jmpe..tp td ingt die niage aku malas nk gtau aku nk jmp ngn die..lgpn die tgh letih lg,,lau keje pon xde sape nk jmput plak?boringla naek cab..

apepon..aku just nk wish
happy 200th day..smoga Allah merahmati ape yg sedang kite jalani ni..aku sayang kt ko..eceh!!!

aku wat public announcement ni..ko terharu tak weh??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...