Halaman

Jumaat, 6 Mei 2011

~bile kitorang bertemu~.~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

smlm aku rse nk pkai baju kurung putih
baju 14 tahun lepas
see..
aku boleh pkai lg??
nmpk sgt aku ni xmembesar kn?
/wahaha

smlm reza call
what a long time no see her laa..
die nk g tgk fast & furious 5
lau ajak aku mmg xpat laa
dh janji ngn mr chenta nk balek same mlm ni kn?

n kitorang pon chitchat laa
dlm kete pesona baru die yg cun gile babeng tu

wait!!!
member aku tu pmpuan k?
die pnye name pnjang ruhaiza bt mohd nor

/wahaha
name ayah die same sket2 cm name mr chenta
tp ejaan laen sket

kitorang lau dh jmp mmg xblh blah
dlu even kitorang jmp 24 hours
sbb aku dok kt umh die dlu
mulut ni xpnh2 benti ckp

sjak2 member laen kawen
die jekla mmber pmpuan yg paling rapat ngn aku

mmg rindu siot!!

yg hampeh nye
smlm aku bwk cam
tp blh pulak xamek gmbr ngn die..

dahla smlm kuar keje lmbt
aku sipi2 tertinggal last tren
naseb tren yg salu aku naek tu delay
mr chenta dh kol
n cm nk mrh2

aku pon dh cuak
tahap tapir beranak tenuk
xsuke bile mr chenta dh hangin satu bdn..

naseb Allah permudahkn urusan
jdnye tren tbe bbrape menit kmudian

smp2 kt kajang
rupeny mr chenta xsehat
/hmm
patut pon hangin satu bdn

yg abg2 n pakcik2 tu blh lak nk kacau2 aku
mmg hampeh
lau kne tumbuk muke tu
br pdn muke

mcm xpnh tgok aku pkai baju kurung kn??
susah2...

sbnrny bnde yg aku bebel pnjg2 ni
bkn intipati post aku rini

za pnh cite kt aku
pasal sorg mamat yg nak kt die tu
dh ade gfren
n smp skang
die still brkeras untk xlepaskn gfren die tu
n gak za jd yg numbr 2

za kate
lbh baek aku carik laen
drpd aku tunggu die
sbb dh sah2 smp bile2 niat die dh cmtu..

ttbe aku rse ati aku yg mnangis..
aku phm ape yg ko rse za..

kdg2 lelaki ni tamak
bkn sume org mampu jd adil
klu btol2 pn mampu kawen bnyk
aku xyakin pd adil diorg
kasih syg mmg xmampu dibahagikan same rate
sdgkn pd anak sndri kite xmampu bahagikn kasih syg yg sama rate
apetah lg isteri?

snggup ke kite
klu di padang mahsyar nnt
kite melihat suami kite dtg dgn bahu die senget sebelah??
tu yg aku ckp pd za..

klu aku,,
aku mmg xmampu..
smp bile2 pon aku xmampu..

rse cm aku dh smakin ke garisan penamat
aku dh xtau ape yg hrus aku prjuangkn
smoga Allah mmpermudahkna jln yg kupilih

untuk sahabatku
smoga prshabatan ini kekal hingga ke akhir hayat
aku doakan ko bahagia dgn jln yg ko plih.


daa /bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...