Halaman

Khamis, 5 Mei 2011

~permulaan baru~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

alhamdulillah
siap jugak SOP aku
sok da blh submit

mk aku slalu ckp cmni
along ni pandai
tp malas jek cm gaban

/wahaha
ni mmg the truth
aku mmg mlas cm gaban
aku rse gaban pon xmalas cm aku

ari ni ttbe rse cm aku nk wat perubahan
sbb slame 4 thn ni aku idup
dlm dunia yg aku cipta sendri
aku xpeduli kt dunia luar
aku cume ade diri aku
&
kenangan lalu..

aku pnh tulis satu post pasal
'cincin'

slme 4 tahun ni
aku xpnh bukak cincin ni
n aku dh decide

untk melepaskn sume knangan2 tu
n
ini ari pertama
ari baru untuk aku
menjalani idup tanpa melihat ke belakang

aku memilih ini
sbb ttbe aku dh trsedar
aku xmgkn memliki sesuatu yg dh terlewatkn



time kasih untuk semuanya
btol..
sume tu adalah masa lalu..
xmgkn kite blh kembali.

daa/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...