Halaman

Ahad, 8 Mei 2011

~hepi mak day~.~

assalamualaikum w.b.t

kpd mak saye
hepi ari mak
kpd sume mak kt seluruh dunie
hepi mak-mak semua

& xlupe untk diri sendiri
selamat hari bunda
hahah..

org patut celebrate ngn mak
tp mk gua balek kmpung lak
dahlaa mr chenta gua g kursus
benci btol..
naseb angah ade umh
lau x,
 gile meroyan gua..

td aku on9 FB
aku tgk rmai plak yg taruk gambo mak
hmm..cm lawak
mcm ari ibu ni jek org rela nk taruk gambo mak die
huhuhu..
lau x sume pakat taruk gambar korang yg cun & ensem tu kn??
aiyok..ngaku jek..aku tau..

den rindu pulak kek omak den ni
td omak den pesan
jgn balek lewat2 sgt..
yolah..
den ni mlm2 dh xpnh reti nk balek awl da..
almaklumlah
nnt da xbole kuar mlm lg kn?

ni last month blh beronggeng smp lebam..
pasni tak dapek dah..

apo pun..
hepi omak day laa mak yo..
den sayang omak den..♥

nih omak den..kek floria..lamo dah ni..mr chenta kate omak den cun..
hahaha..
daa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...