Halaman

Selasa, 15 Februari 2011

~tenkiu nissa~

hmm..
thanks to nisa
ku sayang ngn kawu

tuhan berik kita sedih n sakit so that we will appreciate the real person who is meant to be with you, kita akan rasa berbaloi rasa sedih ya..trust me. u deserve better. u're a good person n u'll get someone who is as good as you.
-khairunisa matasim-
 memang..
memang aku rse saket..
smp dh xmampu nk nanges
aku rse xde sape pon yg akn phm
ape yg aku rse

memang..
aku dh tutup pintu ati aku
aku dh xmampu
sbb ati ni dh xtrtinggal sket pn

tapi
aku sdg mmberikan ruang untk seseorg
yg aku pn xtau
apekah die btol2 memerlukn ruang yg sempit ini?
aku xpny bnyk untk ku beri
berbaloi ke??

btol ape yg nisa ckp
nisa soh aku jnji ngn die
jgn lg wat
long-distance relationship
btol gak yg nisa ckp
nape aku nk brhrp kt org yg xpnh hargai aku?
bak kate nisa lg
dont let him put u down. he will regret doing this to you. tuhan itu maha adil.
 hmm..
aku tau
sbnrny aku msh hidup dlm byg2
aku blm mampu kluar dr kpompong yg aku buat sendri
tp
mlm ni
airmate aku xpat nk dibendung lg
ttbe aku rse aku xpnh sygkn dri aku
sbb slme ni
aku seksa diri aku
untuk memilih
masih berada di takuk lame
tanpe memberi dri aku sndri
wlu sedikit pn ruang untk brbhagia

aku memang
kejam!!

ttbe
aku rse aku btol2 rindukn
mr Labu J
rse nk soh jek die dtg cni
nk abeskn sisa wktu ni
ngn die
tp
mampu ke aku
untk memiliki sume tu??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...