Halaman

Selasa, 15 Februari 2011

~masya Allah (T_T)~

td aku xde keje
so ape lg..
mem'blogwalking' laa keje aku
lau mr alep tau yg
mmbr die nih dh xkaki rayap cm dlu
mmg die wat tabik spring pny laa
hahahah
kn lep kn??

td
aku ttbe trpk nk search psal
azab meninggalkan solat
mmg aku akui
aku ni kdg2 slalu sgt solat kt akhir2 waktu
kdg2 smpat xsmpat jek nk solat
kdg2 sbb trpakse
kdg2 sbb leka
biaselah
name pon manusie
suke sgt pentingkn bnde yg xpenting
xnk cite pnjg2 sbb bg aku ni
cm kurng lbh isu sensitif gak laa

seriously
bce bnde ni td
buat aku rse
.......
i really can't describe the feeling
huh =.="

Buat renungan kita bersama, barang siapa yang meninggalkan solat fardu, seksanya umpama..

Subuh:
Allah akan mencampakkannya ke dalam neraka jahanam selama 60 tahun.
Zuhur:
Dosanya seperti membunuh seribu orang Islam.
Asar:
Dosanya seperti meruntuhkan Kaabah.
Maghrib:
Dosanya seperti berzina dengan ibu atau bapanya sendiri.
Isyak:
Allah berseru kepada mereka, “Hai orang yang meninggalkan solat Isyak, bahawa Aku tidak lagi reda engkau tinggal di bumi-Ku dan menggunakan nikmat-nikmat-Ku.” Segala gerak-gerinya seperti pakai, makan, tidur adalah berdosa kepada Allah.

/hmm
mari renung2 kan bersame~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...