Halaman

Sabtu, 12 Februari 2011

~dahla..jangan nanges lg ~_~

mr chenta
ari ni 115 hari
aku tau
ko pn xpnh nk amek tau
aku tau sume ni pn xpnting
aku tau
aku tau
aku tau

tolonglah
buang aku dr idup ko
kite xkn jmpe jalan penyudah
jln ni cume smp disini
hentikn lah lngkah yg kite pilih
krn
aku sedar sape aku

pergilah
aku xmampu lg
aku dh xkuat
biarlah aku mnjd aku yg dulu
wlupn aku yg dlu terpuruk
dlm dunia aku sndri
sekurang2ny aku xmelukekn sape2

tlglah aku
pergilah jauh2 dr idup aku
sbb aku pn nk pergi jauh2 dr idup ko
anggaplah
yg kite xpnh bertemu
anggaplah
sume yg kite lalui ni
hanye sebuah mimpi
tak lebih dr itu

aku mmg xsempurna
aku xmampu janjikan ape2 untk ko
biarkanlah aku sendiri
mungkin itu yg lbh baik untuk aku

pergilah
&
berbahagialah
aku akn trus trsenyum
sma spt ari ni
&
akn trus trsenyum
smp bile2

xde ape yg perlu dikesalkan
sbb
ko pn xmampu memilih
kite akn trus begini
jd lbih baik
aku sendiri

ini
lebih baik
sbb aku xkn mampu
mnjd
sesuatu yg mampu memberi bahagia
untuk
insan yg brnama manusia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...