Halaman

Isnin, 7 Februari 2011

~saye lahir bulan jun~

tah pehal
ttbe tringin lak
nk wat entri psal
sifat mengikut bulan kelahiran ni
heheheh
aku lahir bulan jun
bende alah kt bwh ni
kateny kajian dr fadzillah kamsah
JUN
Berfikiran jauh & berwawasan
kdg2 aku ni brpkiran jauh gakla..tp wawasan 2 xsure plak 
Mudah digunakan/dimanfaatkan orang kerana sikap baik
ni aku xsure,,aku xdela baek,,tp pnh ke org gunekn aku? 
Berperangai lemah lembut
ni plak..hehehe..tak kot??aku rse aku ni kasar
Mudah berubah sikap, perangai, idea & mood
yg ni..mcm btol..sbb aku ni mmg cmni sket..hahaha 
Idea yg terlalu banyak di kepala
hahaha..blh la..smp kt dlm jamban pon dpt ilham
Bersikap sensitif
haish!!ni tak ni..cm tipu..tipu..tipu
Otaknya aktif (senantiasa berfikir)
btol3..sbb tu suke migrain!!hahah 
Sukar melakukan sesuatu dgn segera
ni absolutely true!!~.~
Bersikap suka menunda-nunda
ni sifat buruk yg xblh nk dinafikan lg..^_^
Bersikap terlalu memilih & selalu mahu yg terbaik
haish..ni kdg2 jek..
Cepat marah & cepat sejuk
erm..blhlaa.. 
Suka berbicara & berdebat
hmm..yeke??btolla kot??hehehe
Suka membuat lawak & bergurau
hahaha..ni mmg hobi..dh jd habit pon. 
Otaknya cerdas berangan-angan
kire cm mat jenin versi moden la,,
Mudah & pandai berkawan
erm..blhlaa sket2..kui3..
Orang yang sangat tertib
yeke???cm tak jek.. 
Pandai memamerkan sikap
ni kureng phm..rse cm x jek.. 
Senang berkecil hati
mak ai...tak langsung..
Mudah terkena influensa
dlu yelaa..skang tidak lagi!!hahah
Suka akan kebersihan
hmm..btol seksgt..
Cepat merasa bosan
cm tau2 jek..tepat sgt!
Sikap terlalu memilih & cerewet
ni cm tipu,,cm tipu,, 
Kurang memamerkan perasaan
btol..btol..btol..sgt..hehehe
Lambat sembuh apabila hatinya terluka
erm..sob..sob..btoi la nih.. 
Mudah menjadi eksekutif
hahahah..no comment!
Kedegilan yg tidak terkawal
heheh..ni mmg xpat nk disangkal lg..
mak pn ckp aku cmni 
Mempunyai prinsip siapa yg memuji saya adalah musuh saya tetapi siapa menegur saya adalah kawan saya
hmm..keep on thinkin'..yeke?
jgn de nk caye bnde2 alah ni
saje jek suke2
memnuhkn time2
yg dilanda keboringan tahap gaban
rse cm ade yg kurang jek rini
tp
xtau ape~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...