Halaman

Khamis, 31 Mac 2011

~mane pegi mood??~.~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

ari ni same jek cm smlm
mood down gile babeng
tah mane pegi tah mood aku
jauh btol brjalan
xreti nk balek2 umh
/wahaha

org siap tegor
pahal muke aku cm tgh kusut
tah...
aku senyum jekla

mr chenta saket
:(
cian die

dah 2 ari ni aku xlalu nk mkn
jiwe kosong jek rase
tah pehal

td aku trun bwh bukak pti es
cengkonon nk minum air
tektengok
ade mcm2 bnde ajaib kt dlm tu
/wahaha

ttbe ade satu bnde yg bukak selera aku
pulut panggang

*nyam..nyam..cedapnye..*
alolo
memalam mkn kueh??

ttbe rindu kt opah
tringat wkt kecik2 dlu
opah jual kueh ni kt kedai
nnt nk soh opah watkan lg la
ngn tapai pulut
whoa!!!
mmg marvellous
hrp2 opah da sehat
nk ajak mr chenta g tgk opah
tp ahad ni mr chenta ade hal pulak
*sigh*

sok dikwa nk gune bilek
naseb die gtau awal2
sempat la gua nk ngemas
dh cm tongkang pecah da!!
dah dlu
tgn kebas2 pulak
rse cm rindu kt seseorg

daa for now
/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...