Halaman

Jumaat, 25 Mac 2011

~slip muet & aku~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

/hmm
smp2 umh
tgk ade slip muet kat atas katil
ttbe rase cm nk nanges jek
btol kate mr chenta
br jek td die ckp kt aku
/please

tp
tp
tp
aku tersangat musykil
sbb
aku rase aku isi form ritu
amek kt
SAAS
ttbe


owh..tersangat musykil
tah cmane test centre blh berubah ni??
tp
aku suke..aku suke..aku suke
( copycat ayat mr chenta hahah..)
sbb lg dekat nak pegi

 ari ni bgn lmbt
sbb xde bnde nk wat pg2
klas pon takdak
bgn2 dh kol12

keje aku bile dh bgn
mkn..mkn..mkn..
jekla
/wahaha

dh lame xjmp baby fakihah
aku suke mate die
besor..
cmbest jek nk tgk..
dala bersinar2
:)

ni dia si fakihah
(pinjam tudung anis)

ari ni kt tpt keje
xde ape yg best pon
cume sbb dh window shopping
adela bnde yg aku aim
haish..
saket jiwe lelame cmni..
aku nak beli kasot!!
/wahaha

mr chenta tnggu aku sejam
pastu die kate
"dh fair eh ritu ko tnggu aku sejam"
ni aku dh tnggu ko sejam
/wahaha
tah pape tah
aku xckp kne bg fair pon..

menu ari ni
ikan kembung masak pedas
ayam goreng kunyit
telur dadar
nyum..nyum..
sian mr chenta yg kebuluran
sape soh sehari xmkn..

dah dulu
nak tdo awal
coz sok pepagi
nk pegi menyemak kt midvalley
beronggeng bersame cik DD
daa for now
/bye

p/s::ade miskol kat DG aku..no number means private number..aku tau sape..*sigh*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...