Halaman

Khamis, 24 Mac 2011

~G.U.N.D.A.M???~

assalamualaikum w.b.t.
/hihi

balek lmbt
naseb xkene bebel
/hmm

ari ni ade 2 paper
pg2 dh wat hal sbb dtg lmbt stgh jam
hadoi..
spoil mood gua
sukati gua la nk dtg lmbt ke cpat
jgn la nk mrh2 gua
hampeh nye invigilator

komfem 2 paper gua nih hancus
blh lak nk senggugut tahap otak xblh nk function
sume yg gua harus ingat
telah gua terlupekan
hancus!!!

mlm ni gua ngn mr chenta
gadoh..
tp bknla seyes sgt
kitorang gadoh pasal GUNDAM

ade anak tpt kdai mkn tu
beli bnde dlm kotak
yg cm ala2 dindang tu
pas2 yg die beli nih ade isik gundam kecik
aku tgk cm comel jek

pastu ade name die
kaler merah
name die sousou gundam

*google images*

yang budak tu dapat
kaler biru
name die ryubi gundam
*google images*
actually
takdelah cmni bende alah nye
name pon dlm kotak yg rege rm2.40
beli kat mesra petronas lak kn

skang yg jd masalah gadoh nye
bkn ape
si mr chenta sebut
GUNDAM
goon-dam

aku ckpla
bukan
gan-dam
sebut die

aku rase btol la aku sebut
pastu die kate
asal shogun org tak ckp shogan??

/wahaha
mane aku tau

tp aku terpakse la admit kesalahan aku kali ni
stlh aku search
how to pronounce GUNDAM
mmg btol pun sbot die
goon-dam

hadoi..
xsuke kalah..

pastu td aku ckp lelaju
ari ni rabu kn?
CSI dh abes ke eh?

tp mr chenta dgr aku ckp RAMIS
argh!!
teruknye..
aku yg dh xreti ckp
ato tlinge ko kurang daye pndengaran??
/wahaha
mengong!!!

sengaje nk carik salah org kn ko?

hadoi..letih sbb dr pg blm rest
kuar umh kol 6 pg
balek umh kol 2 pagi

so ..letih..
nak tito
daa for now
/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...