Halaman

Sabtu, 5 Mac 2011

~me with besties~.~

assalamualaikum w.b.t.

/hihi
burp~~
alhamdulillah
menu hari ini
nasi putih
tomyam ayam~tade sayur
telur bistik ayam
menu by: mr Labu J
bkn die masak
die tlg order jek!!
/XD

actually nk amek gmbr
tp
oh-my-gucch!!
bateri kong plak dh..
kne mrh sbb still gune bhse indonesia
kt cam

courtesy frm phogragphy blog

ni laa my beloved cam
nk amek real gambo
cm maleh~~
cm gedik tak sbb nk pink gak??
/wahaha

dr smlm
prsaan ni rse cm nk jmpe sumone jek
cm debar2
tp aku pon xtau
rupenye
ade org nk melawat aku rini
wohho!!
my beloved BFF
mrs.ejah

wat de syg nye
forgot nk amek pic
haish..
/please
de last time we met
almost 5 years back
wkt tu pon ank die yg 1st (danish)
br jek umo staun
sbb ejah skang dh stay kt kuching ngn hubby die
anak pn dh nk masuk 3
tp aku~~
same jek cm dulu

nang aku rindu laa ngn kawu jah..
ku bruk jak tmu ngn org srwk tek
ada ku negor ny k bhsa srwk
alu laa gik kin rindu ku ngn kawu
sik sangka ku dpt tmu ngn kawu

n pertemuan ni
eceh..
wat kn aku rindu zmn matrix yg cm bodo kt PJ dlu
org sume kate aku selangor murtad
sbb aku kwn ngn bdk srwk
n they told me i speak very well in sarawakian dialect
/blush
but no so well for now
/please

bnyk bnde yg kitorang lalui same2
mkn satu polisterene share2
wat kecoh kt matrix
wkt tade dwet
cuti sem g keje
tak reti2 nk balek umh
menyewa kt golden traiangle
/wahaha
cengkunun jek

so the very the bnyk
best moment
aku,ejah,nissa,jdie
thanks y'all
smp mati pn ku xkn lupak ngn tak org
friends forever ya..

p/s::sweet tak aku??mean sbb wat entry nih untk my dear friends..plees..pleess..ckpla sweet..hahah..kegedikan melampau!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...