Halaman

Khamis, 10 Mac 2011

~lawak reproductive system~.~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

actually bnde ni last year nyer cite
sbb kdg2 aku tringat gak kt mamat giler nih
dlu die ni suke sgt panggil aku gile
pdhl die yg gile tak hengat!!

cite ni
tempat kejadian::sumwhere in KLCC
mangsa::mamat giler
watak2 sampingan::4 mamat sengal
aku tgh surf tenet
lg2 dpt wireless
ape lg..
laju jekla aku
meng'on9' kn dri kn?

ttbe mamat sengal ni ajak aku g mkn
aku ckp nntlaa jap
pastu die g tutup trus lappy aku
pastu die pegang lappy aku
pastu die sound
gile::eh asal lappy ko xpanas
salu lappy abg A.G. maen lame sket jek cm nk meletop!

abg A.G::memangla..dah aku pnye lappy ko taruk atas tilam
/wahaha
abg E.S::gile,ko tau tak?laptop ni sbnrny kne taruk atas riba lau nk gune?

gile::yeke??(sambil garu2 pale) /hmm

aku::tapikan bang..lau laki xelok taruk lappy atas riba
sbb takut blh ganggu kesuburan,sperm kurang active
*sume pon bantai gelak*

abg A.G::ko tau tak sperm tu ape?(sambl pndng si gile)

gile::taulaa..sperma..apehal lak xtau??

abg A.G::naseb ko tau..lau pmpuan pny ape lak?tau x?

gile::mstila tau..

abg A.G::kalo ko tau ape??

gile::hekleh..org tau laa..

abg A.G::aku tny lau ko tau name die ape?

gile::tak puas ati plak..org ckp org tau..tau laa..
~JENTINA~
(dengan kompidennyer~~)
aku:: =.="..ovum laa..
*sume org bantai gelak cm nk terbelit usus*
smp2 ternanges2 aku~~

cm siot kn??
phone nk iphone
sume pkai nk branded
tp ~~sian btol..
skang ni disbbkn kbodohan org blh mempermaen2kn kite
courtesy::google images

moral of the story::
jangan malas belajar k??

daa for now
/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...