Halaman

Jumaat, 1 April 2011

~mengejar bayang2~.~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

mlm ni
mmg paling rse nk nanges dlm sejarah
benci
sbb trpakse jd seseorang yg teruk
wlupun aku tau aku teruk

seriously
i am very
not in da mood
/please

dedicating this
to someone
not you
but YOU

dlu aku pnh mengejar bayang2
aku abdikan seluruh hidupku
untk sebuah bayang2
tp bayang2
akan slalu pergi
menjauh
& terus menghilang

aku xlg mngejar byg2
saat aku tmukan segaris sinar dr bening matamu
saat aku mampu menyentuh hamparan kasihmu
saat aku mulai bernyanyi
lagu cinta bertangsikan
melodi jiwa sucimu
aku akhirny
berdiri lagi
menjadi seorang aku.

akan tetapi
aku terlupa
indah itu cume sementara
xkan pernah indah itu kekal
kerana
itu hanya pinjaman
dari Yang Hakiki

aku terlupa
kalau kau jg mampu menjd byg2
wkt ini
tlh merubahmu
menjadi sebuah byg2
aku tau
byg2 akn trus menjauh
dan akhirny
menghilang
kau & byg2 akan terus pergi
meninggalkan aku
sama seperti byg2 yg dlu pnh kukejar

akhirnya aku yg sendiri lg
perlukah aku trus mengejar byg2 itu??
*google images*
-akmalsyazwani 30031123:36-

wlupun aku tak baek
wlupn aku teruk
aku cume nk sdikit ruang
untuk merasakan bahagia

maaflah
andai aku trlalu demand
mungkin ruang untuk aku dh xsame spt dulu
maafkan aku

aku berjanji
satu hari aku akn pergi
sbb aku tk pnh brmakne untk ko
aku akn bwa diri aku
jauh dr ko
jauh dr dunia ko
semoga ko berbahagia.

daa for now
/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...