Halaman

Sabtu, 16 April 2011

~muet owh muet~.~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

alhamdulillah
ari ni dh ilang satu beban bile muet dh abes
kosong sket pale ni nk pk
cume aku xpuas ati wkt listening td
bergema2
baek aku amek TOEFL kt indo dlu
pkai headphone
ape da malaysia ni

mlm td balek umh kol2
sbb g lepak2 ngn mr chenta n mr alep
mate aku mmg ngantok gile gaban
naseb td wkt paper reading
aku xbantai tdo
lau x
mmg stgh masak aku kot??
/wahaha
*ko ingt ko tlor ayam mal??*

td
abes2 muet
aku msg kt mr chenta
gtau dh abes test
ttbe

1 new msg
"org eksiden"

hadoi..
aku rse jantung aku speeding dh smp 160km sejam
dahla dgn kedit takde
naseb aku blh merembat kedit mr alep
haish
/hmm

risau btol aku
xpnah2 jd kn?
naseb xtruk
lau truk td
gaknye aku terbang kot dr high school tu
balek semenyih

syukur xde pape
dahla mr chenta ni
low immunity sket
kang trdemam lg
/wahaha
ade plak mengutuk session kt sini
jgn mrah..
/wahaha

balek2 umh
aku trus bantai tdo
smp kol9
mmg parah la pompuan ni

/wahaha
aku pon xpaham
nk wat presentation lg mlm ni

mr chenta kate dade saket
sbb trhentak kt steering
haish
/hmm
dh bape aku pesan pkai seatbelt
dh cmni kn
sape susah..

ko susah
aku pon susah
*susah ati*
susah gak kn??


okeh
smp disini dlu
aktiviti untk ari ni
daa for now
/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...