Halaman

Selasa, 5 April 2011

~untuk siapa?~.~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

first of all
thanks a lot
to mr chenta

wlupn kite dh xcm dulu
tp ko ttp setia gak ambik aku

aku sdg brusehe carik jln
pasni aku dh xnk susahkn ko lg

/hmm
ari ni dh jmp dean
mintak2 dpt tukar
amin
( pray for me guys..)

ari ni
letih..
kuar dr kol 6pg
0030
br smp umh lg
actually xde la letih mane
pkiran aku nih yg letih
mcm2 aku pk sjak kblkangan ni
aku sndri pon xsure tah bende yg aku pk

alep xdtg rini
buhsan gua sorang2
dh lame xjd lone ranger
/wahaha
lau x bole karok!!

mlm ni
mlm yg paling xbest
sbb aku xmampu nk jd aku yg slalu

aku ni bnyk mulut
bile aku tahan mulut aku dr bercite
rse die cm kne garu2 jek tekak ni
tp
aku dh gtau
yg aku dh xkn cite mcm2 lg kt die
kitorang dh xcm dulu

td aku lupe nk tnye
ko rase x ape yg aku rse skang ni
/hmm
cm ade gap jek antre kite skang ni

lagu ni untk ko

*youtube videos*

lagu ni jugak

*youtube videos*

bnyk sbnrny aku nk cite
bnyk sgt
tp mood aku mmg down gegiler babeng

daa for now
/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...