Halaman

Isnin, 11 April 2011

~bowling with bOO~.~

assalamualaikum w.b.t
/hihi

pg ni dpt kol
adik aku::abang
jatuh kt toilet
 n dahi kne 12 jahit
phew..
mmg berderau darah
sbb bgn2 tdo dh dpt kol
mk n ayh g tgk die kt PD
tu cite yg agak2 cm xdijangke

tp cite yg dh dirancang plak
we're having an activity
where::ampang superbowl@ metropoint
when::1-5pm
 with

*my sis:: dikwa n fren*both is single n available..ehehe..*promote sket*
n
the most sengal man in da world of my life
bdk2 siap tanye umo ko bape eh?
prangai cm bdk skolah

*mr Labu J is not single but available..ahahaha..*

saje jek taruk gambr ni
nmpk mysterious sket
ahahah
cm xboleh blah tak??
/nobigdeal

aku xmaen pon
sbb tman kn adek aku ngn mr aku ni
tau plak la aku maen kn??
ngek rupeny aku nih..
/hmm

tgk diorg maen
gegatal tgn gua nk maen gak
nnt bebile kite g maen eh?

wlupn diorg tak menang
tp aku hepi
sbb tgk diorg hepi
cm xcaye due2 pon lucky rini


*dikwa n hamper yg lg besar dr orang..hahaha*


*mcm gambo bdk sekolah br abes amek adiah kt majlis pnyampaian adiah*
hahahaha

 heheh
cm lawak jek

selesai game
ade sesi laen plak
cikgu ajar anak murid
maen pool

*cikgu tgh ajar student*u rock my world man*

*aloh!!gambo blur plak..amatur player with the stick..kui3..*

pegi mkn kt mamak
aduhai..
aku ni dala anti sket mkn kt mamak ni
tp ikotkn jekla
kang org kate aku demand plak

balek
trus tdo
bgn2 mkn
membelog
n truskn bersinetron
bukan diriku
yeah!!

sok klas pg
x bgn
pdn muke ko!!

really enjoy the day
daa for now
/bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...