Halaman

Sabtu, 24 Disember 2011

~sydney dan ally mc-beal~

assalamualaikum w.b.t

ari ni ari kedua aku keje sebagai
CLERK
hahahah..
cam bodo jek!

tak penah-penah aku keje camni
tah apela rupe aku gaknye

mule-mule aku ingat nak quit jek
tapi bile aku pikir-pikir balek
aku sian plak kat budak-budak kat situ

tah bile zaman aku pandai nak sian kn?kn?kn?

1st day
ally mc-beal anta aku
sanggup tak tido sebab nak anta aku
heheheh
aku takkan lupe la kenangan SYDNEY nih!!
(pagi yg sejuk cam kat sydney ye wak?)
hahahahaha

dala pegi beranta
balek berjemput
manja tahap gaban!!!
(selalu die cakap aku bongok thap gaban jek)
hahahaha

berujan pon sanggup nak jemput aku.
korang ade ke??
hahahaha..

sok nak keje lagi.
gudnite!
sekian,TQ.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...