Halaman

Jumaat, 9 Disember 2011

peribahasa baru versi Labu J!!hahaha..

assalamualaikum w.b.t

hye!
setiap hari bile aku bangun
aku berharap semalam dah takde
(tak perlu pon mukaddimah ko ni,kn?)

semalam kol 7 pagi baru aku tido
entah nape tak leh lelap
mate ni start nakal dah

tengahari td mr I_M kol
lame aku tak dengar kabar die
semoga Allah berikan aku kesempatan untuk jumpe die lagi
tak sempat nak letak fon
mr Labu J pulak kol aku
tu pon sorang yang dah ilang
(spesies laki ni memang stock camni kot?)

ayat tak boleh blah ko ari ni ::
KECIL TAPAK TANGAN NYIUR AKU TADAHKAN

hello!!
nyiur??
bukan nyiru ke?

dulu ko memang suke carik salah aku kan?
padan muke ko kali ni
ko plak kene!
HAHAHAHAHA

*tq uncle google*

sekian,TQ.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...