Halaman

Rabu, 6 Jun 2012

me & besfren

assaalamualaikum w.b.t

heyya..
after a year finally we just meet again
rindu nak balek mase kolej dulu la weh

karok smp tak hengat dunia
lagi2 member aku dah kayo
gi makan kt secret recipe cam duit tu air jek
hahahaha

tapi sebab kite jumpe jgk
telah menimbulkan kemarahan mr iron man
memang pon aku lau dah kuar tak hengat dunie

kompem pasni dah takleh kuar da
sob...sob..

seyes aku rindu nak gi karok everytime abes klas
lpak kat MJ berjam-jam sbb nak WIFI free
beli nasik spinggan tapi makan pkai 2 pinggan
aku ade dwet ko paw aku
ko ade dwet aku paw ko
hahahahah

orang ingat ko boifren aku
sebab even ko mude 5 tahun dr aku
tapi ko nmpk tue 5 taun dr aku
hahahahah
aku kan sentiasa cam budak umo 15

cam gile sbb ko candid gambar aku smlm
TQ
Foto: Budak meroyan
*budak meroyan kat tempat karok*

ni aku nak kenalkan korang ngan cik alieffah haeyqalilah
sape-sape nak kenalan sila PM saye yerp..
hahahahahah
Aidil Haeyqal

sekian.
TQ.

akek gedik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...