Halaman

Isnin, 11 Julai 2011

~ thank you-day ~.~

assalamualaikum w.b.t

pagi ni aku pegi PD
nilah first time aku g melawat adik aku
kat KEM SIRUSA
& mak kate
nilah first time dapat masuk sampai kat hostel dia

wakakak..
mmg the very lucky laa aku
sebab mak hangkut aku la dapat masuk kn??

padahal sebab tak bagi diorang kuar dari kem
ni sume impact dari operasi bersih semalam

semalam aku pon aku ops bersih
tapi bersihkan bilik jela kan?

thanks a bunch to enchek rifqi
sebab dah susah payah tolong antakan
complimentary pass TGV dari nuffnang tu
& saya halalkan 2 pass lagi untuk awak

i am still searching for honest man
& lot of thanks for not being in the list..
-.-

bukan ape
kalau blom pape dah tak jujur
cmane nak go on
aku tak nak lagi dah kene tipu mentah-mentah
boleh saket jiwa aku..

last but not least
thanks a lot to kak shamnar
aku punye SM ari ni
akak memang the bestlaa kak
semoga Allah melimpahkan kurniaNya untuk akak.

&
thank you Allah
for still giving me the chance to breathe the air

i am praying for tomorrow
to be better than today
insya Allah..
amin..

*bile tengok gambar pantai mesti ingat kat mr I_M *
semoga dia berbahagia selalu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...