Halaman

Khamis, 14 Julai 2011

~gosip-gosip liar~

assalamualaikum w.b.t

yess!!!
ari ni aku tak keje
lega rasenye balek-balek dr seremban
tak yah rushing cm selalu

td tok batin offer nak anta aku gi terminal
tapi aku tak mau
tak nak la orang dok gosip-gosip lagi

ari tu ade yg gosip aku penah kuar ngan dia
pastu orang gosip aku
skandal ngan dia
ari ni orang kate aku ade pape ngan die
pulak???

kadang-kadang aku xpaham
umur cam aku ni
dah tak patut digosipkan dgn sape-sape
apelagi ngan manusia yang lagi mude dari aku

bandingkan jela aku dengan die
macam langit dengan bumi

aku cume nak jadi profesional
kalau die cume anggap aku kakak dia
aku cume seorang kakak
aku rase sangat tak mungkin
die nak ade perasaan kat aku

tapi bile tadi ade sorang akak citer
kalau itu dah ditakdirkan jodoh kite
cepat atau lambat mesti akan datang jugak

alangkah bertuahnya aku
kalau dapat laki macam dia
tapi dia lah manusia paling tak beruntung
kalau dapat aku
hahahah..

nasebla korang budak-budak lagi
kalau tak
lame dah aku bagi
hahahaha.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...