Halaman

Khamis, 2 Jun 2011

~ kau dengan aku? ~

assalamualaikum w.b.t

kadang2 hidup ni bagi aku sangatla complicated
kan bagus kalau kite dapat bace hati & pikiran orang lain
dan alangkah bagusnya kalau orang laen boleh bace isi hati aku ni

last 2 days
someone dedicating this song to me
thanks a bunch


Tiada maaf kali ini
Tiada kata padu janji
Hanya pintaku jangan kau pergi
Sungguh aku telah mengerti
Tiada erti mendusta diri
Rona-rona dunia mengaburi
Rona-rona ku di dusta

Aku tahu selama ini
Berkali kali ku tabahkan hati
Pintaku kini yang terakhirnya
Tanpamu siapalah aku
Tanpamu tiada erti rindu
Tiada sumpah lagi kekasih
Tapi percayalah kataku
Tanpamu siapalah aku

really appreciate this
i'm not going anywhere
i am just going to stay with you

we'll wait together
even the end is not sweeter as we wish
i will always be with you.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...