Halaman

Isnin, 14 Mei 2012

jalan terus--->

assalamualaikum w.b.t

hye there^_^

kejap-kejap rase ade mood nak tulis
kejap-kejap rase takde mood nak tulis
hmmm..

selama idup aku ni
aku tak penah tengok seorang lelaki dewasa menangis sebab sedih
kadang-kadang aku rase aku tak paham dengan kehidupan ni
hidup ni hanya sebuah lakonan ke?

memang kite tak boleh expect benda yang sama
macam yang kite buat
dari orang yang kite sayang

dulu aku penah cakap cinta itu adalah sebuah kejujuran
tapi masihkah itu cinta kalau tiada kejujuran?

*tq bro youtube*

memang hidup ni terlalu complicated
KAN??

sekian,tq.

my ink's drops ::
sometimes we have to trust our gut feeling -_-
thank you for giving me the heartache.
akek gedik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...