Halaman

Jumaat, 20 April 2012

hey busybody!

assalamualaikum w.b.t

heyya..
tak hengat da bape lame tak hapdet belog
lagi2 setelah mengalami post traumatic headache + migraine yang semakin memanjekan diri

diam tak diam
dah tinggal 200 hari jek lagi
sempat ke nih aku nak study
-.- so the risaunye diriku
have to work harder

lately
da lame tak dengar orang cakap-cakap belakang
suddenly ari ni tlinge aku terdengar sore-sore tak best

-besela..loving couple kan?-
-jangan kat depan kite jek..kang belakang kite tak macam tu pon-

adekah ini gara-gara aku melepak dengan iron man?
hopefully tak.

and the point of
nape aku tulis entry ni
adelah
cemane nak handle orang yang busybody - cara aku.

1)lau orang dah start wat cite tak best - kite diam jek.
2)lau da makin rase ramai plak yang kecoh - kite diam jugak.
3)lau makin ari makin tmbh bnyak plak mulut bercakap - diam jugak.
4)lau da rase mulut yang cakap dah cam besar paus - korang ni dah takde bende laen ke nak amek tau?

sebab
aku percaye lelame diorang mesti bosan

cara handle manusia busybody style iron man

1)diam jek
2)aku dah tak bole sangat nak dok diam
3)aku tunggu sekali jek lagi
2)ko pilih ko nak tangan kanan ke kiri - lau kanan,ko arwah..lau kiri ko koma jekla kot..

bagaimanakah care anda handle manusia yang busybody?

sekian,tq.

nota kaki ::
lepak ngan iron man - wak,cmane kite bole kenal eh?
nape?
orang da lupe la wak..nnt anak kite tanye nak ckap ape?
cakap jekla tak tau.
alahai..tak romantik la camtu..
kite ni romantik ke?
tak.
^_^


akek gedik's.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...