Halaman

Jumaat, 23 Mac 2012

sambong blaja lagi..

assalamualaikum w.b.t

lame btol tak hapdet belog ni
rase lau tpt ni tarantula blh singgah
dah bersawang-sawang da kot

hmm..
taun ni umo aku dah 27
tapi orang still jgk ingat aku ni baru 15 laa baru abes spm la
takpe.. aku redha sebab terbuktila aku ni awet mude
wahkahakah
aku memang gedik kn
sebab tu laki aku salu ckp aku gedik

ari tu aku bukak cite kt laki aku
aku kate ade tempat lau die nak sambung blaja
tapi jauh sket la
kt penang
aku pon tak paham nape msti penang?
ari tu die dpt job offer pon kt sane
last2 tak pegi sbb tak nak tinggal aku
(yeke ni?..ha..ha..ha..)

tapi bile aku pk-pk balek
ni peluang kt die
lau dpt aku la org yg paling bangga sekali ngan die

^______^

lau bukan rezeki die pon, aku still bangga ngan die.

yang benar,

akek gedik.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...