Halaman

Isnin, 31 Januari 2011

~ari ini~~

tpon motorola tu
rini xde bunyi ke??
asal
nol tiga nol satu
takde fon aku pon rini??

smlm
jnji nk kol balek
lpas maghrib
tp smp rini takde
huhuh
:(
sedey
...........


song by aliva:aku masih merindukanmu
special dedicated to my beloved mr I_M

ari ni
tukar status
married to bale sza
hahahah
mcm2 adeq aku nih
nk knekan awek
smp cmtu skali
layan kn ajek la
alih2 aku yg kne serbu
sume org dok tnye
heheheeh

td tgk minta tolong
kt mivo tv
xingat
tv mane
pasal sorang pmpuan cacat
mintk tlg kt org
sbb nk ganti baju ank die yg dh buruk n koyak
pastu sume org xnak tolong
last tu
die jmp ngn seorg hamba Allah
jual brondong
kt tepi jalan
die ni cacat
tgn die bengkok
kaki pn tempang
tp
dlm rmai2 manusie yg pmpuan ni mintk tlg
hamba Allah ni jekla yg sudi tlg die
die kate die xde ank
pastu die ajak pmpuan naek angkot
sbb nk bg baju kt pmpuan tu
ya Allah
punyelaa susah payah
die nk bwk brg2 jualan die
siap kne tukar due kali angkot
pastu dh smp umh die kne naek beca pulak tu
hadoi..
sian btol..
dh lme at aku xtrsentuh
bile tgk program2 kt tv
ttbe rini rse sebak sgt
manusia yg smpurna xde sorang pn nk tlg pmpuan tu
pastu die kasik 3 helai baju kt pmpuan tu
dh abes tu
ade sorang mamat
kire cm crew rancangan dtg n kasik dwet kt die
aku rse bnyk gak
sbb die trus amek beca balek umh
n nanges bile dh smp umh
die peluk akk die smbil nanges
n ttbe die pengsan
mst die rse sebak sgt
bile pk
bntuan die yg xseberapa
untk pmpuan tu
rupeny ade ganjaran
mgkn die ikhlas wat tu krn Allah
tp xsangke kt dunie lg Allah dh bg ganjaran kt die
Subhanallah

seyes sgt
aku btol2 trsentuh
pasni
aku berazam tuk jd cmtu
sbb aku tgk xde sorg pn manusia yg smpurna yg snggup tlg pmpuan tu
ape slah at least
bg die dwet sket..
wlupn xpat tlg ganti baju tu
bkn aku nk kate meminta2 tu dibenarkn
msalahny
lau tgk keadaan pmpuan tu
Subhanallah
xde sape pon akn amek die keje
die cacat!!

ya Allah
kurniakanlah aku sekeping hati
yang slalu merasakan kekurangan
kurniakanlah aku
sekeping hati
yang tulus & suci
kurniakanlah aku
sekeping hati
yang selalu luluh
melihatkan kesengsaraan hambamu yg lg butuh sesuatu
amin Ya Rabbal Alamin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...