Halaman

Isnin, 20 Disember 2010

~1st banget..~

bismillahirrahmanirrahim
alhamdulillah..setelah sekian lame
stlh mendelete sume belog yg pnh sy tulis
ari ni sy mndpt kkuatan untk mmbgn belog baru
hahahahah..rse nk munth.
cm nk wat ucapan kt mjlis pnyampaian adiah plak rse..
hehehe..

i choose dwet singgit & kehidupan
sebab..
jap..
pk..
haaaa..
khidupan kite ni slalu ade dwet singgit..
contoh..
nk beli kopok lekor..
kite mintk
"kak,nk singgit.."
(pdhl klu aku ngn alep..pnh ke mintk singgit??)
hahahah..x dpt..
pastu nk beli air kt tpi jln ke kt psr mlm ke kn???
"bape ni bang?"
"singgit jek dik.."
then..
adik aku salu mintk kt mk
"mak,nk singgit.."
kdg2
klu aku xde dwet kcik nk wat ongkos bas
hahahah..
aku ckp kt mk aku
"mak,mk ade singgit x?"
dgn polite sekali..ato due kali..
hahahahah..
n
yg sbnr2ny lah..
dwet singgit ni mengingatkn aku kt seseorg
yg dh smbong thap gaban
(mmg..gaban pn xmcm ko)
dlu ade sorang manusie..
slalu bg aku tuka dwet singgit
slalu tu
xpnh laa die xkasik..
tp sjak ade awek stewardess dlu tu
dh hampeh tk layan gua
ingt gua ni ape??
lu ingt lu ensem sgt??
lu ingt gua desperate ape??
gua ni cstomer lu..
serve bese2 sudahlaa bro..
(huh..EMO plak..
pdhl nk cite psal ape aku ltak nme belog ku ini)
wuteva..
n dis moment
tgh msg2 cm nk gadoh ngn
mr Labu J
one whole day..
not even single msg pn dr ko
then
td aku kol
ko kate kt snuker..
(snuker lg pnting..)
hmm..yelah..
aku xksah..
sbb sapelaa aku nih kn??
ade kne ngene ke nih??
hahahah..
yg pnting..
aku bahagie!!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...